کسب درآمد با شبکه اجتماعی Pivot

اپلیکیشن کسب درآمد، کسب درآمد بدون سرمایه، کسب درامد دلاری از اینترنت، کسب درآمد خانگی، آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان، سایت کسب درامد دلار، کسب درآمد اینترنتی مطمئن، کسب درآمد روزانه، راههای کسب درآمد در ایران، کسب درآمد به دلار، آموزش کسب درآمد دلاری، چگونه درآمد به دلار داشته باشیم، کسب درامد به دلار در ایران

اگر اینها سوالاتی هستند که در ذهن شما وجود دارد و دنبال جواب آنها هستید با من همراه باشید تا یک روش معتبر و بدون دردسر برای کسب درآمد رو به شما معرفی کنم. کسب درآمد از شبکه اجتماعی Pivot

برای اثبات معتبر بودن این روش کافیه رتبه الکسای سایت Pivot رو در اینجا چک کنید که در حال حاضر 1535 ایران هست و در مجموع بیشترین کاربران Pivot از ایران هست. به عکس زیر دقت کنید:

رتبه الکسای سایت Pivot

خوب بریم سر اصل مطلب یعنی معرفی، نحوه ثبت نام و آموزش کلی سایت Pivot:

1. Pivot چیست؟

Pivot یا پیوت یا تلفظ صحیح تر پایوت، یک شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام هست ولی مخصوص ارزهای دیجیتال که کاربران با عضویت در آن با ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین آشنا و پیرامون آنها گفت و گو می کنند و با روش هایی که در ادامه گفته خواهد شد کسب درآمد می کنند. این شبکه اجتماعی روزانه 4 بیت کوین بین کاربران تقسیم می کند که هر کاربری امتیاز بیشتری کسب کند درآمد بیشتری هم بدست می آورد. در حال حاضر قیمت 1 بیت کوین تقریبا 100 میلیون تومان هست.

- با کسب 40 هزار امتیاز تقریبا 1 تا 2 دلار بدست می آورید (جذب هر 1 زیرمجموعه 10 هزار امتیاز).

- بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس در آن سرمایه گذاری کرده است.

2. نحوه کسب درآمد در سایت Pivot چگونه است؟

با سه روش می توان کسب امتیاز و درآمد کرد:

روش اول: دعوت از دوستان و کسب 10000 پاور از هر زیرمجموعه.

- در این شبکه اجتماعی به امتیاز، پاور (POWER) گفته می شود.

روش دوم: خواندن پست ها و کسب 100 پاور از هر پست.

- اجباری برای خواندن کامل پست نیست، چنانچه دوست ندارید فقط پست رو باز کنید و در انتهای پست بر روی گزینه GET READ POWER بزنید تا 100 پاور کسب کنید.

روش سوم: کسب 10% درآمد حاصل از زیرمجموعه ها

- روزانه 4000 پاور می توان از خواندن یا بازدید پست ها کسب کرد، پس در کنار این کار به دعوت از دوستان و جذب زیرمجموعه بپردازید.

3. نحوه ثبت نام در سایت Pivot چگونه است؟

- قبل از هر چیز شما اول باید حساب جیمیل داشته باشید و برای ثبت نام در سایت Pivot از فیلتر*شکن یا V*p*n هم استفاده نکنید.

حال برای ثبت نام و نصب برنامه طبق عکس های زیر عمل کنید.

• ابتدا با موبایل بر روی عکس زیر کلیک کنید تا لینک ثبت نام اولیه باز شود.

ثبت نام در سایت Pivot

• حال طبق عکس زیر بر روی LOG IN WITH GOOGLE کلیک کنید و با یوزر و پسورد اکانت جیمیل خود وارد شوید.

ثبت نام در سایت Pivot

• اگر درست با حساب جیمیل خود وارد بشید با صفحه زیر رو به رو می شوید.

ثبت نام در سایت Pivot

• در عکس بالا بر روی DOWNLOAD APP TO WITHDRAW کلیک کنید تا وارد اپ استور یا Google Play برای نصب برنامه Pivot شوید و شبیه عکس زیر بر روی INSTALL کلیک کنید تا برنامه نصب شود.

ثبت نام در سایت Pivot

• حال برنامه را باز کنید و از قسمت پروفایل بر روی Log in کلیک کنید.

ثبت نام در سایت Pivot

• اکنون بر روی SIGN IN WITH GOOGLE کلیک کنید و با یوزر و پسورد حساب جیمیل خود وارد برنامه شوید.

ثبت نام در سایت Pivot

چنانچه با توضیحات بالا نتونستید برنامه رو نصب کنید، فیلم آموزش کامل نصب برنامه و معرفی بخش های مختلف آن برای شما آماده کرده ایم:

دانلود با کیفیت اصلی
مدت زمان: 3 دقیقه 39 ثانیه

 

4. چطور درآمد یا بیت کوین کسب شده رو به تومان تبدیل کنیم؟

حال شما با فعالیت در سایت و جذب زیرمجموعه مقداری بیت کوین کسب کرده اید و می خواهید به تومان تبدیل کنید، اولین کار این هست که شما باید یک کیف پول دیجیتال داشته باشید تا بتوانید بیت کوین بدست آورده در سایت پایوت را به کیف پول خود منتقل کنید.

کیف پول های زیادی وجود دارد که یکی از معتبرترین آنها کیف پول Jaxx می باشد، برای اینکه مطلب طولانی نشود فیلم آموزش کامل آن برای شما قرار میدم:

دانلود با کیفیت اصلی
مدت زمان: 8 دقیقه 3 ثانیه

در آخر بعد از انتقال بیت کوین ها به کیف پول خود، بر حسب مقدار بیت کوینی که دارید و قیمت روز بیت کوین، مقدار دلاری که کسب کرده اید در کیف پول شما مشخص می شود و برای تبدیل به تومان کافیه یه سرچ با عنوان فروش بیت کوین بزنید.

• برای ثبت نام در سایت Pivot و دانلود اپلیکیشن آن، با موبایل بر روی عکس زیر کلیک کنید.

ثبت نام در سایت Pivot